MiTT LiV PASSERAR FÖRBi , ViLLKET SLÖSERI

idag har jag målat, målat å målat och pluggat... eller ja det var åtminstone tanken... blev liiiiite plugg, en del målat.. och även en del oplanerade saker som tv titterier, ( men fan kan ju itne missa 70's show)... och äta... lite.. telefonprat.. ah!
Jaja, sånt som händer.
Misären fortsätter iaf, arbetslös å värdelös , hjälplös.. rätt lös... helt enkelt. Misären har lättat lite genom att dundertågets senaste DUNDER bra platta har släppts på spotify, har lyssnat nonstop!
Dundertåget förgyller min annars så meningslösa och trista gråa vardag.*

Har upptäckt att min mobil, som inte är min, men som är lånad, inte ens kan ta emot elelr skicka mms fan va värdelöst att inte de är installerat. När jag får jobb, 2030, så står ny mobil överst på prioriterings listan, strax efter.. öl och en ny ipod....!


Nej, nu ska ja gå å dränka mina sorger med lite skinkmackor.. och lyssn apå dundertåget, så klart!


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0