JUST LiKE A WOMAN

Google, min insperationskälla och musa. Jag har googlat på diverse onödigheter denna trista och aningen bistra dag.

Jag har forskat i två mycket intressanta och givade frågor, varav den första var: Hur stort kan ett hål bli egentligen?
Med tanke på att, ett hål är tomrum med en kant tänkte jag att det kan bli helt enormt.
Det största hålet som finns att hitta på vår jord är benäget mitt i kalla rysslad, Sibirien!

Hålet är en gammal diamantgruva och är hela 512 meter djupt och har en diameter på 1200, med tanke på dess geografiska plats och dess klimat är det riktigt bra jobbat. Det är nästan så att jag blir sugen på att åka dit och gräva yttligare 1 meter på diametern, kanske en sak att skriva upp på min "Att göra innan jag dör- lista"






Fint.

Fråga nummer två som jag länge har försökt forska i är, världens mest onödiga, men ändå rolig och användbar uppfinning.  Har just funnit ett praktexeplar på en sådan uppfinning, som precis snuvade den nya första platsen nämligen; En tå-protes i trä.
Med närmare eftertanke kan detta vara den mest dråpliga uppfinning på länge, den grävdes dock upp redan 1881 och den daterades till att vara täljd någon gång 300 f.kr. De gamla egypterna måste haft det ordentligt tråkigt under rasterna när de byggde pyramiderna, eller så hade de bara några skruvar lösa.
Tå-protesen är dock en solklar etta just nu, och den är tätt uppföljd av den fantastiska och väldigt oanvändbara köttbulletången.
 




Adios

//S

Kommentarer
Postat av: adam gelotte

Liiiiite för mycket fritid kanske? =)

2009-03-07 @ 10:28:24
Postat av: SOFiA

va fan menar du med det adam!hahahahhah







2009-03-07 @ 10:29:15
URL: http://dukanvaraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0