LEAVE ME BE

But still feeling tired & wanting is not like I thought it would be
Love just cannot end at parting; my world's dropped from under me


Kvällens soundtrack är helt klart Leve me be- The Zombies. Kalas bra, kalas fin.





Dagens kluring, vart befinner sig egentligen holger?


På tal om något obskyrt, hände det en något obscen händelse på vagnen natten till söndag.
Satt helt vanligt, lagom glad, klockan var runt 23.00, på väg till en vän. Mitt blickfång fastnar på et kille, som står jämte mig med byxorna helt neddragna och de största och fladdrigaste kalsonger jag någonsin skådat på en annan människa. Det visar sig att han är spanjor, då hans vänner börjar skirka och hojta diverse olika saker fram och tillbaka över vagnen. Nästa gång jag vände mitt huvud, står killen och trycker ur sin otroligt håriga pungkula genom ena ben-öppningern på kallingarna. Det fotas hejvilt, ett hav av blixtar och utländska ord flödade åt alla håll och kanter. Får frågan

-Do you like meatballs?
De var ingen höjdare innan, men efter den incidenten var jag verkligen inte sugen. Kan kalla de fäbojäntan-syndromet.
(Då  tänker jag på falukorvs-scenen, blir aldrig sugen på falukorv igen efter de.)



Snusk och hej. Dags att hoppa i bingen, och försöka undivka mardrömmar!

tjing

//S

Kommentarer
Postat av: CJ

Din blogg suger verkligen stenhårt.

2009-03-18 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0