DON'T MiSS THiS CHANCE, iT WiLL NOT COME AGAiN

Skall supa mig dyngrak och hoppa från en bro. Som jag sagt så många gånger förr, MISÄR.
Alla krafter, alla människor, djur, växter och eskimåer, alla, arbeter hårt för att mitt liv skall bli så surt som det bara kan. Inte lätt när det är svårt.
Dessutom närmar sig den peterstrofala teatern sig med stormsteg, skall ha med mig en extremt prasslig påse godis, sitta och sörpla pucko så högljjut jag bara kan. Allt för att störas, och kanske bli utslängd.
Fast funderar fortarande på att total strunta i teatern och gå ut och dra några kalla istället..
Det är mer min kopp of te.
Förövrigt, skall jag nog ta och mynta om det gamla ordspråket "Det kunde ha vartit värre", till " Du kunde haft de som Sofia."
Då skulle folk få mer perspektiv på hur bra deras liv faktiskt är.
Nu har jag även skrivit en del om mitt misär liv här i bloggen. Tror jag skalla samanställa det och ge ut en bok, likt Anne Franks dagbok, fast istället för Anne Frank, skall det stå mitt namn.
Mitt liv är mycket värre än hennes. Kommer bli en tårdrypande bok, fylld av vemod och misär

Day Of Independence, DOI. Satt och funderade nu i helgen. När man var liten gjorde ens päron allt. Klädde, duschade, matade till och med torkade dig i arslet när du skitit. Då slog tanken mig, undra när the day of independence kom, alltså den dagen då din käre mor eller far drog de sista torket i din lilla stjärt.
Jag tycker absolut att det är ett datum att fira. Så när var din indipendens day?

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0