ELECTROCUTE

Det här är verkligen lika kul som en personalfest på fonus, dödskul. Helvette.
Snart är det dock valborg, då får jag allt ta och kompencera upp för denna förspillda tid, dubbelt upp!
Sitter och lyssnar på Head Off.  Cöpters har verkligen gjort ett stiligt avslut!
Mitt i all denna misär kan jag trotts allt se en liten, liten strimma ljus längst fram i tunneln.
WTAI till sommaren kommer bli kalas bra! Lika så studenten. Slippa mongo-kollot.

Yttligare en anledning till varför lamor borde hyllas.

image14

//S

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du haft en bra dag och att du sover gott inatt! :)

2008-04-25 @ 23:55:21
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Idag såg jag riktiga lamor!
Det var en cirkus här och de stod i en hage utanför ishallen. HA HA. Du skulle vart med.

2008-04-27 @ 22:58:26
Postat av: Anonym

jag såg också riktigt lamor utanför en cirkus fär ganska längesen!!! i typ kungälv

2008-05-14 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0