i USED TO WANT YOU, BABY

Nu börjas det igen. Misär. Total ångest. Denna veckan har startat i total katastrof. Har dunder mycket att göra, villket resulterar i att jag stänger av, gör ingenting. För det gör ju självklart saken bättre.
Trött, öm, magont, ful , total ångest och som råge på allt detta kom min bror in och fes. En illaluktande rutten odör spred sig ut i rummet. Jag känner mig som en jude i ett konsentrationsläger, som just håller på att bli ihjälgasad. Tack.
Dessutom behöver mitt rum en ordentlig upprensning, då ja har skapat en speciell ordning, när allt ligger överst, överallt. Den orken att rätta till det har jag ju verkligen, inte.
Som om inte detta vore nog, skall vi nästa torsdag gå på teater med skolan. Kl 19.00, torsdag, backa teatern.
Ni som känner mig vet vad jag tycker om teater, för er som inte gör skall jag nu förklara.
Teater, är nog det mest vedervädiga jag vet. Det är verkligen helt katastrofalt dåligt. Avskyvärt, vidrigt, otäckt, vämjeligt , ruskigt riktigt motbjudande! Kan inte med ord förklara hur hemskt det är.
Men jag har kommit på ett nytt ord. Peterstrofalt. Det är ett ord tillägnat Peter, min lärare, han är värre än teater.
Peterstrofalt, är så motbjudante, äckligt, hemskt att man inte kan sätta ord eller beskriva det, helt enkelt; Peterstrofalt.

Nu ska jag leta upp laxeringsmedel och käka så mycket att jag förhoppningsvis skiter ut inälvorna och dör.
Det är en riktigt värdig död. Då bajsa är lättande och skönt på samma gång. Dö i njutning. Sicken grej.


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0