i'M GONNA LEAVE YOU

Om jag fick välja, att vara vem jag ville, skulle jag ha velat vara Marvin från The Hitchhikers guide to the galaxy.
En robot som givits en mänsklig personlighet.
Deprision, negativitet är något som fyller hans vardag. Inget ljus ingen posetivitet, ingen entusiasm . Samma tonläge i talet, kan liknas med e-types sång. Allt i moll. Inga förväntningar, förhoppningar... inga drömmar. Misär.
Vad hemskt kanske du tänker. Nej säger jag. Vad skönt att vara helt utan förväntningar eller förhoppningar, ingenting att misslyckas med. Inga drömmar att få krossade osv. Sicken grej.
Han är min idol.
- I ache, therefore I am.
Eller..

Förövrigt tänkte jag bara pointera att "The long hard road out of hell, Marilyn Manson", borde hyllas.
Ställer den på hyllan.

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0