JAG GJORDE UPP EN ELD FÖR DiG & NU BRiNNER HELA SKOGEN

Hemma en fredag. Kan det bli mer misär. Redan innan kvällen kom hade jag sådan fruktansvärd ångest över de grymma ödet som väntade mig. Efter en heldags stolsittande hade jag ömmande och värkande leder samt arsle. Nu när jag börjar krypa upp bland åldrarna är jag inte lika smidig som jag var förr. Det var då bättre förr.
Det skulle inte förvåna mig om jag snart blir hel luddig och grön av mögel. Ruttnar och tynar bort till ingenting.
Jag känner mig verkligen helt socialt missanpassad och asocial, likt gollum i hans grotta sitter jag i mitt rum. Ensam och övergiven.
Dagen har bestått av; äta, datorsittande, och plugg, äta, datorsittande och likt en upphakad grammofon skiva går de sedan runt, runt, runt och tar aldrig slut.
Dags för oboyglas #53 och lyssnar på Familjen -Det snurrar i min skalle #132.

Likt buddismen har även mitt liv 8 ädla sanningar.
Nämligen följande:

1. Jag tycker att Saddam Hussein såg ut som en snäll gammal generös morfar.
2. Jag tänker alltid att VT på schemat står för vintertermin, villket alltid förbryllar mig då ja läser HT, högsommar termin? Vårtermin är ett löjligt ord.
3. När jag åker buss, måste jag alltid räkna. Det kan vara allt från stolpar, träd till vägstreck. Detta är något jag gör helt okontrollerat och det är verkligen svårt att låta bli.
4. Jag tycker att Statoil symbolen ser ut som en falukorv.
5. Det händer väldigt ofta att jag inte kan skilja på dröm och verklighet, ex. när ja drömde att Sofia hade mensat på mig, var jag stensäker att det hänt i verkligheten. Drömde även att min syster gaddade hela armen rosa, vilket jag också var stensäker på att det hade inträffat. Finns många fler exempel.
6. Getter och även Lamor borde hyllas
7. Ibland på bussen kan ja komma på mig själv med att sjunga jättehögt, mima, trumma etc. Har hänt att folk har flinat åt mig.
8. Tycker att den ultimata dödsorsaken är att bli mosad under en blåvalskuk, som förövrigt är den största kuken i världen. Det hade verkligen varit de ultimata. Dödsorsak: Blåvalserektion.

image13












//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0