LAZY SUNDAYS TURN TO MONDAYS TO SOON

Superfylla. Helgen var absolut värd. Den bestod av en sjudundradnes dans, röj, underbara vänner och en jävla massa öl.  (Men du bör veta, att jag dansar då inte nykter.)
Vädret är inte fy skam det heller, nej, nu skall jag inte vara för optimistisk, jag kan ju förstöra min negativa image.  Dessvärre, försvann den underbara varma lediga helgen till misärdag tidiga mornar konstant trötthet och huvudvärk. Måsten, alltid dessa måsten. Skall börja igonorera allt jag måste göra, bli en samhälls parasit, dö fet och lycklig med en öl i handen.


//S


Kommentarer
Postat av: malle-balle

jag förstår inte, det har aldrig hänt innan.... men skolan ger mig fetingångest även om de är sol och skitfint väder.. buhu! 1 ½ månad kvar i plågan!

2008-04-23 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0