SHOULD i STAY OR SHOULD i GO

Just när misären börjar lätta. Slår den till igen, dubbelt såhårt. Och på tal om slå, så har jag blivit slagen och fått en härlig blåtira. Dock börjar färgen gå ned, eller ja, den är mer multifärgad du, allt från gult, rött,blått lila etc.
Det hela gick till så här: Jag sitter i soffan, hållandes i ett maffigt homer-ölglas. Helt plötsligt slår jag till mig själv med glaset, bara så där och det reslutarar i svullnad, ömhet och skratt. För att få ned svullnaden grabbar jag närmsta kyldaspritflaska. Det hjälpte inte, så jag beslutade mig för att dricka upp innehållet och vips var smärtan och hela jag total väck. Bra gjort. Jag borde hyllas för de där.

Dessutom har jag kommit fram till att, eftersom att allt är misär helatiden,  är det nog jag som är misären. Jag borde nog dö. Fan va gött, för mig och för alla.



//S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0