TELL ME LiES, TELL ME SWEET LiTTLE LiES

Teatern var värre än förväntat. Skrik, klamp och smällar, var inget mina ömtåliga trötta stackars öron tålde.
Nu är jag helt fruktansvärt trött och humöret skall vi inte ens prata om, uppgivenhet.
Hela stan var dessutom invaderad av fotbolls nördar. Förstår mig verkligen inte på det där med sport.
Sitta och skrika på vagnar gator och trog, vad har de med sparka boll att göra.. usch.
IFK -GAIS derby idag.  Skulle ha sprungit in i folkmassonra och iklädd röd-blått och skrikit ÖIS, och förhoppningsvis blivit slagen till döds.  Härligt.
Nu ska ja sova. Men först en fin illustration jag gjort av fotbollen:
image12


//S

Kommentarer
Postat av: jennifer

mycket bra bild!´:D

2008-05-22 @ 22:21:53
URL: http://jejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0