MAKiN LOVE WHiTH HiS EGO

Idag har jag och min mor handlat alla julklappar, trevligt, dock är ja riktigt trött nu! Ojoj, va uppe i ottan!
VI dödade ålar idag, stack en kniv i huvet å drog ut inälvorna, å ändå levde dem, stackarna! Fast nu lutkar ja fan fitta.. eh fisk menar ja om händerna, gott!


Har även för första gången i mitt rums historia hängt upp en tavla på väggen ( eller ja ramat in å donat, upp hägningen får ske imorgon, eller senare då ja inte riktigt bestämt plats.)
En riiiktigt stor poster på manson -såklart! Detta vackra alster pryder min vägg.
Dock, gillas den inte riktigt av alla här i huset, men va fan gör de!



Har lyssnar på bowie non-stop i bilen idag, hade nästan glömt hur bra det är.

Dagens låt måste vara:
David Bowie- Oh, You Pretty Things


//S

Kommentarer
Postat av: jennifer

usch han är ju äcklig :O

2009-01-25 @ 00:10:07
URL: http://heystoopid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0