JAG BER DiG TÄNKA OM PÅ [email protected]

Säger bara: Björn Gustafsson - Han är killen heladan! Sicken karl, sicken karl!
Har under flera dagars tid missbrukat youtube.com och tittat på varenda klipp med Björn jag är helt fast och kan inte sluta, rättare sagt; jag vill inte sluta för jag skrattar så jag håller på att skita ut hjärtat. Klockrent. Underbart.

Förtillfället har jag lektion med Peter( kan tillägga att jag rös precis när jag skrev ner det namnet , att säga att jag avskyr honom är nästintill snällt).
Jag är som vanligt mycket aktiv och deltar på ett väldigt kreativt sätt. (För övrigt, arbetar aldrig någon på hans lektioner, alla sitter och gör annat framför datorn och han märker ingenting, bra jobbat)
Jag blir verkligen frustrerad och vill bara skrika och springa fram å slå honom blodig med en bok.
Ni anar inte hur irriterande den där människan är. Man blir verkligen frustrerad, nästintill gråtfärdig och arg och vet inte vad man skall ta sig till, så irriterande är han. Usch. 

Nu till en glad nyhet, 
idag intar världens bästa Rally-Mally den ovärda åldern 19!  
STORT GRATTIS! 
och... DU SKALL FÅ EN STOR JÄVEL -GRATiS!! *smack*

Du är skepp och hoj, du är sodastreamad O´boy.......

//S


Kommentarer
Postat av: rally-mally

haha sodastreamad oboy, haha den gilla jag!

2008-02-28 @ 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0