ÖHH - ETT STYCKE VÄRSTiNG!

Det skulle kunna vara en mycket bra dag idag - med solsken, kvittrande fåglar och spirande grönska ( hrm, ja nästan iaf)... ! Men det är de icke.
Denna dag har varit helt vedervärdig. Jag skulle nog kunna säga att det har varit årets hitintills mest ovärda dag. Jag hatar denna dag. Vedervärdigt är ordet. Denna dag suger getpung och borde köras med en karantän buss till helvetet. Jag har suttit på mitt arsle iprincip hela dagen och stirrat in i en jävla datorskärm (inte så charmigt.. höhö). Inte ett smack har jag fått gjort.
Dessutom, förutom det, gjorde jag världens jävla vurpa förra måndagen, det gör fortfarande förbannat ont. Därför har jag suttit och lyssnat på Johnny Cash - Hurt, hela dagen.

Jag har även passaat på att skaffa en blogg, för jag hatar bloggar. Fråga inte, för ja orkar inte förklara.

image1

/S

Kommentarer
Postat av: Merry

*Tummeupp*

2008-02-20 @ 22:28:30
Postat av: Izzy Stradlin'

Ain't it when you know that you're gonna die young.

Du är fräck!

2008-02-20 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0