NO SALVATiON

Första lediga dagen på länge. Den spenderades ute i solen och havet. Som den alkis jag är kunde jag inte hålla mig ifrån alkohol utan beslutade mig för att efter nästan 14 timmars jobb gå ut här på min ö. Sagt och gjort blev en fartfylld färd med sliskiga drinkar och öl imängder. Hela resan slutade 06.30 på morronen då jag går hem från grannens afterparty och finner pappa uppe målandes på huset. Då kände jag att det kanske var dags att hoppa i bingen.
Dessa lediga dagar skall spenderas ute i solen och försöka få nått som iaf liknar en bränna, kan ju inte vara blekast iår igen!
Snart bär det av till rutgersons brygga för nattliga badbravader och bus. Sen blir det tv titterier och annat snusk med Tanja!
Känns som sommaren börjar lida mot sitt slut och snart börjar misär med slask och regn igen, halva sommaren har förövrigt vart helt turbomisar vädermässigt... kan man ens kalla de för sommar!!!
Ett måste innan värmen försvinner och Sverige återgår till sitt gråa och karga jag är en resa, var som helst, nått på hitt.. NÅTT. Misär deluxe att ja inte har vart ute på fler äventyr denna sommar, måste bli ändring på!!!


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0