SCARS REMiND US THAT THE PAST iS REAL

De där två lediga dagarna och tiden jag skulle spendera väl, ja. Jag är motstånadre till planering, för man håller den ändå aldrig och då har man ödslat tid på den helt i onödan. Ta dagen som den kommer, så ordnar jesus resten, eller? Eeh, eller så är ja bara trött nu.. å vimmsig.
Efter dagens händelser har jag dragit slutsatsen att REA=MISÄR.
All skit som affärerna inte får sålt innan den nya collektionen samlas i stora krogar till ett reduserat pris, rea. Alla snåla jävlar springer runt på stan helt tokia och skall hitta nått på rean, låna köer, folk i vägen... MISÄR.
Rea är endast skit, för fattiga människor. I ren protest köpte jag lite onodöiga pryla på ICKE rean.
Misär moment nr 2 blev då mina favo jeans som ja ännu inte har köppt var slut och inte skulle komma in något mer. Men men, fick svälja de och leta upp ett par andra.
NU är jag mest trött efter allt runt srpingande på stan och har 5 dagars jobb framför mig, hallelulija.
Tur att det är löning snart, då skall jag köpa fler onödiga prylar till mig själv på ICKE rean.

Jag har även fåt besök av en gammal dröm åter igen. Kan nog bli 3 gången jag drömmer den. Den går ut på att jag och några polare skall ut å bowla. Vi skall först sitta och käka på vårt always.hangaround-mat-ställe (som inte existerar i verkligheten) Väl inne inser vi att de är teoriprov för körkort. ALla gör det, alla kuggar. Sen är de lite diffust. VI går ut därifrån och det börjar störtregna, ett riktigt skyfall. Det blir översvämmnign och vatten från alal håll, flera meter högt är vattnet och vi tittar på varandra. Helt plötsligt skriker alla: " Neej vi är gjorda av tyyyyyg". Blixtsnabbt förvandlas vi till virkadesmådockor som rör sig konstigt, sjugner som stenar för tyget suger åt sig allt vatten. Väl undervatten förvandlas vi till fiskdjur. En katt blir galen när han får syn på en skattkista. Gudarna(?) straffar honom för sin girighet och förvandlar honom till guldkatt, med svarta räder och stora blänkande rubin ögon. Trotts detta hemska straff tycker jag mig ändå skymta ett flin bakom den stela munnen på katten... sen vaknar jag.
Alltid samma...
Jag har även drömmt att jag är på nån form av mission att rädda världen från de onda. I kosntiga outfits på konstiga ställen slåss å smyger vi likt ninjor för att förhindra att de ona människorna tar oss...



//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0