YOU'RE WRONG AND OVERRATED

Jag blir så irriterad på människor som tror dem är så mycket mer än alla andra, finns bara ett ord. Överskattat. NI är så överskattade i era egna ögon att ni inte ser att ingen av era medmänniskor ogillar er. Retar mig nått enormt. Det finns så mycket överskattat här i världen att det är helt sjukt att vi ens kan leva med det. Överskattat, allt är så jävla överskattat. Sicken misär. Jag kan dock glädja mig med att inget varar förevigt och att all misär kommer upphöra någongång. Skönt.

Jobba hela helgen som vanligt. Jobba hela nästa. Skall börja planera kommande månader snart tänkte jag, vill nog ut å flyga och fara en del, Måste få lite perspektiv på livet och komma ifrån allt, iaf en stund känns det som.
Det blir nog filmtitterier nu med mig själv i brist på sällskap.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0