GiMME SHELTER

Det var det, hysterin har lagt sig kring den vedervädriga midsommarhelgen. MIdsomar för min del, var inte alls lika misär som den brukar va. Jag var helt acceptabelt full till en början, sen helt plötsligt slog all sprit ja dragit i mig hela kvällen till PANG sa det. Helt ustlagen blev jag. Jag irrade kring kokade flera kg pasta som jag satt och hävde i mig med en hejdundrades fart. Kvällens huvudtema kan man kalla deckning, då först Jenny gick och powernapade, sen var det Rxannas tur vidare till Göle, min tur var det hela kvällen då ja deckade kring 24 snåret. Sov djup törnrosa sömn och vaknade inte förens halv sex, då var jag helt själv i Göle o Co. lägenhet. Alla hade irrat iväg och lämnat mig ensam kvar. Men de va värt, jag sket fullståndigt i alla firerier och begav mig till bingen och drömde sött istället. Kanske tycks vara tråkig, men jag vet mycket väl med mig, att om jag inte hade somnat skulle det bli misär deluxe 3000 turbo.
Men nu är iaf misären över, skönt.


Hemslöjd och broderier, symöten och diverse annat tant-göra.

//S

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh en deckning på mildväders.. känns som en deja vu upplevelse!



PUSS gullet

2008-06-25 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0