WE WERE THE HiPPY KillERS

Helgen och veckan kommer bestå utav jobb, jobb jobb. Det gör inte mig nått för vädret är ändå  misär deluxe, svensk sommar i ett nötskal. Här går man och väntar och väntar på bättre tider, bättre väder och när sommaren är här är de en riktig bummer.. inte ens en solbränna har jag.  I torsdag var ja dock på West Coast Riot, såg bla Tiger Army ( som  inte alls va bra, för ljudet försvan helt å hållet pga vind etc) Bad Religion var dock kalas bra, en liten nostalgi tripp tillbaka till 7an. Jag har dock rett ut en sak åter igen. När jag och min vänn Veronica gick i 7:an, lyssnades de en fel på Bad Religion, vi fan en låt som vi diggade till the max, Hippy Killers. Vi satt alltid och sjöng på den, tyckte den va riktigt klockren.  En dag sa Veronica att, nej, dem sjugner visst Happy Killers. Jag trodde på henne blint och fram tills idag har ja gjort så, låten blev inte alls lita rolig och jag har inte tänkt på den förens i torsdags. Idag googlade jag dock upp låttexten och fann till min förvåning att det visst är Hippy killers, och inte alls Happy som jag trott de senaste åren.
Bra där! Ungefär såhär förvånad kände jag mig... nästan.....





The next miserable generation
We were The hippy killers


//S

Kommentarer
Postat av: Malin

haha fyfan.. ungefär som när jajg blindt trodde att bubblecum ride med hcss egentligen hette bubblegum... de är ju iaf lite logiskt!

2008-07-03 @ 10:16:16
URL: http://mukg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0