NiNJA BAJS

Återigen, har jag kommit med en brillant idé! Helt fantastiskt bra är den. Efter veckans musikalande och Onkel Kånkel sjungerier, har jag kommit fram till det enda rätta; En Onkel Kånkel Musikal.
Det skulle absolut bli världens grej, särskillt med tanken att ha Cp-Åke som huvudperson.
Senare kom jag fram till, att ännu bättre skulle de bli, om man startade ett Onkel Kånkel tribute/inspererat band - The Sillrunkers.
Den första låten The Sillrunkers skulle göra är en egen tolkning utav Blondies "Call me". Det skall bli "Call Glenn"
För er som inte vet vad "Ringa Glenn" innebär kan jag förklara det.
Ringa Glenn = Gå och bajsa.
Och för er som inte vet vad sillrunkare är, kan ja förklara det med. Sillrunkare är ett gammalt hederligt yrke. Nej man runkade inte av sillar. Utan man såg till att sillarna man fångat in i näten fick vatten och med en runkande rörelse släppte man dem upp och ner  i vattnet. Runka = Upprepad rörelse.
Jag tänkte även föra konceptet vidare och göra Onkel Kånkel Operor, Teatrar Balletter etc.
Det kommer bli så uppskattat, och operabögar får en helt annat status i samhället.
Det här är helt revolutionerande.
Som en bunus skall alla andra tråkiga teatrar, operor osv avskaffas, jävla skit, ingen normal människa som går på sånt.

image11

Homotider, gay gay, homotider. *lalala*


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0