PUT ME ON A PLATE

Ibland, är jag bekymrad över allt som jag borde ha gjort men inte gjort, men så kommer jag på allt jag gjort som jag inte borde ha gjort... och då jämnar de ju faktiskt ut sig.
Japp helt sant.
Misär helg, misär start på veckan, misär liv. Har till och med frågat veronica om hon kan fråga sin teckenspråkslärare hur man säger misär på teckenspråk. Värt att kunna, så slipper ja öppna käfften och kan bara singalera med en gest, så förstår alla. Kanon ju.
Tänkte gå och lägga mig och sova bort denna misär dag, menså slog tanken mig (nej , det gjorde inte ont) att då blir det imorgon fortare och yttligare en dag fylld utav vemod och missär kan läggas till i mitt meningslösa liv.. nej, är nog hellre vaken.
Nu ska ja gå ut i köket och äta. Jag hoppas att vattenkokaren sprängs av överbelastning precis när ja går förbi så jag dör och brinner upp och blir till en liten hög aska som man sedan kan damsuga upp och slänga iväg.

image6
Tur att man tar vara på allt de viktiga här i livet.


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0