SATT & PiLLADE KRÅKOR, DÅ FiCK JAG EN TUPP i HALSEN, DET VAR SÅ LÄSKiGT ATT JAG FiCK GÅSHUD

image4

Rätt åt henne. Jag hatar människor som är ute och motionerar och ler. Jävla hurtigkurrar, springer runt där, ler och ger alla ickemotionerande feta soffpotatisar dåligt samvete för dem aldrig rör sig och kommer få hjärtinfarkter och dö av fetma. Nej sådant tycker vi inte om. Fast det värsta är nog folk som ler när dem cyklar, det borde bli förbjudet. Särskilt när dem ler och nynnar på någon liten trudelutt och har cykelkorg, sådana kärringar borde raderas från jordens yta. Man får lust att grabba tag i närmsta stock (ja, om jag nu orkar lyfta den, kanske bättre med en grov pinne eller dylikt, järnrör kanske är uppskattat?) och kasta iväg med all sin kraft så den hamnar i hjulet, så kärringen flyger över styret gör en volt i luften ramlar på vägen och blir överkörd. Det hade nog varit de ultimata.
Nej, att röra på sig är överskattat.  


// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0