SOARiNG WiTH EAGLES AT NiGHT TO RiSE WiTH PiGS iN THE MORNiNG

Misär, ständigt denna misär! Jag ska nog börja låtsas som att jag inte finns, skolka från livet. Inget är som de brukar, vad har hänt med Göteborg? Vårens färg tycks vara kyckling gult, vart jag än vänder mig ser jag kycklinggula plagg i alla affärer, jag hatar kycklinggult. Kan ju försöka se de positiva i det hela, det matchar ju med mitt hår. eller vänta nu, det var nog negativt. Mitt hår ser ut som en enda stor misär, hela den gul/orange/röda färgskalan representeras i det. Dessutom, finns det inte ett enda roligt ute ställe. Nej, Göteborg kan vara den mest vedervärdiga staden någonsin.
Jag har arbetat fram en bra plan vad man kan göra åt misären, komma fram till - soffsupning.
Det är nog de ultimata supsättet.
1. Man får välja musik helt själv.
2. Garanterad en sittplats (slipper man stå ihop klumpad med massa idioter i ett hörn)
3. Man slipper den äckliga varma unkna svett/spy/kiss - lukten
4. Man slipper stå i kö för att köpa dyr öl
5. Man kan gå och lägga sig vart och när man vill.
6. Man kan laga mat när man vill
7. Man slipper FOLK.

Så, no more utgång, just soffsup.

image5

Nej nu ska jag steka pannkakor och baka en kaka för att dämpa misären.
Skit ner dig.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0