SUG MiN ROCK N ROLL PENiS SÅ FÅR DU EN FEMMA

Föddes som en skit, kom ut ur fel hål. Dunder tåget, dunder bra. Borde verkligen hyllas. Lika så Onkel Kånkel.

Sweeny Todd. En musikal, vars soundtrack jag fått på hjärnan. Gårdagen spenderades mestadels till att leka musikal. Med ballett hopp, skönsjungande falsett sång och egen på hittade texter entrade jag kållereds gator.
Trallande, dansande, sjungandes strosar jag sakta frammåt, helt plötsligt hör jag ett väsnande ljud och jag faller ur min musikaltrans, jag stelnar till, vänder mig om och ser till min stora förvåning en bil, en dam som ser aningen fundersam ut, hon har antagligen sett hela spektaklet och jag springer fort in till vägkanten och vinkar lite genant, så fort bilen är försvunnen runt kröken upptar jag mitt musikalande och tar ton:
"I feeeeel yoouuu Jooaaaannaaa" skrönar jag ut. Vackert.
Runt nästa krök, där ja strosar fram gör en piruett och sjunger, ser jag att damen med bilen har stannat 20 meter fram och står och packar ur varor ur bagaget. Hon tittar på mig. Jag tittar på henne. Jag tror jag vet vad hon tänkte.
"Vem fan släppte lös de mongot."

Snart dags att återgå till misären, ångesten, skolan. Döda mig.


//S


Kommentarer
Postat av: marie

men åh, så härligt härligt härligt. hela mitt ansikte ler efter att jag läste detta!

2008-03-27 @ 20:41:12
URL: http://bapaba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0