TA AV DiG BYXORNA! TOG DU TUBEN HiT?!

Klockan var kvart över sju, när jag insåg att jag försovit mig totalt. Skall jag vara helt ärlig, var det tok skönt och jag strutnade fullständigt i att jag kom 2 timmar försent. Absolut värt.
Väl i skolan var det dags för filosofi (fyllosofi låter dock bättre), skit kul. Jag, var dessutom riktigt ambitös och gjorde det där "Moral" provet, det provet som alla andra gjorde innan jul. Min moral är den bästa moralen. När jag väl pallrat mig igenom en hel skoldag, var det dags att bege sig hemmåt

Solen sken, det var varmt, en ljumen bris tog tag och lekte med mitt hår när jag klev av bussen. Men, vem är de som har smulat sönder frigolit och nu öser det över mig? Eller, nej, vänta nu, det HAGLAR! Misär vädret slår till igen och inom loppet av 7 minuter, var solskenet, värmen och den ljumna brisen som bortblåst, himlen var gråmulen och molnig, på marken skapades ett vitt täcke, ett täcke av eländigt, vedervärdigt, miserabelt hagel. Fy fan. Misär.


Jag beslutade mig för att titta på Hundtricket. Bra gjort. Den filmen borde hyllas. Alexander Skarsgård, killen hela dagen.

image8


"men, vi spelar ju alltid boulle på onsdagar!"


Nu skall jag sova och förhoppningsvis lyckas äta upp täcket så jag kvävs till döds i sömnen. Smärtfritt. Bra.

//S

Kommentarer
Postat av: lisa

fyllosofi. ja, platon måste varit full när han filosoferad. när annars är man så djup? du borde ta patent på det namnet.

2008-03-20 @ 11:27:56
Postat av: lisa

älska hundtricket förresten.

2008-03-20 @ 11:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0