EMBRACE THiS JOY, THiS PAiN

Ja, jag dricker mjölk direkt ur mjölkpaketet. Men det man inte vet tar man ingen skada av.
Efter en snurrig morgon, snurrig skoldag kom jag äntligen hem.
Väl hemma börjar jag rota igenom kylskåpet efter föda. Jag jag fann en matlåda, tänkte kika vad innehållet var, försökte öppna locket men ack så hårt det satt fast. Drog hårdare, och ännu lite hårdare..och upp for locket och ut flög det ett pyttipanna regn. Härligt. Pyttipanna i hela köket.
Var så illa tvungen till att städa upp misären. Sedan återgick till mat-letningen.
Fann fisk och ris, tillagade en superb fiskgryta!

Sen har jag pluggat, ständigt denna misär, snart är det dock slut, mindre än en månad kvar, superbt!
Dock har jag turbo mycket kvar att göra. Misär, katastrof deluxe 3000 turbo, ja.
Imorgon, har jag dock ingen fyllosofi. Eget arbete på egen hand. Betyder, att jag har håltimma mellan 9.30-12-50. Villket innebär att ja absolut inte komemr infinna mig i skolan. Värt.

Nej, om man skulle ta å krypa till sängs och drömma ljuvliga drömmar om döden.


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0