OH YES, i'M BORN BROKE

Jag har aldrig sett mina bästa dagar.
Pesemissten eller Optimisten?
Inte vet jag. Sant är det iaf
Valborg, superfylla deluxe 3000 turbo. Jag hade inte många hästar kvar i stallet när ja kom i säng runt 7 tiden. Öl, sprit och vin, allt gick ner! Inte konstigt att man blev så dunder. Mitt minne från kvällen har lika mycket luckor som en advenstskalender. Började med ölerier i vanlig ordning, sen turbokäk av burgare på BK. En snabbis som slutade med en helkväll på RB, alkoholen tog över och inte heller lyckades jag komma iväg till Sticky, som var tanken. Tydligen skall jag ha ramlat av stolen, pladask ned på golvet. Den bjuder jag på.
Min hjärna och mitt förstånd tog semester, hamnade på kebab house med Malin och Apan tillsist.
Tog en turbotaxi till Höstväders där det bjöds på efterfest och cigg! Somnade runt 7 tiden, då hade jag varit vaken i ca 25 timmar, fått i mig X-antal mängder alkohol. Superbt.
Nej nu skall jag återgå till misär pluggerier och hemmakväll, något som inte är superbt, utan super B.

+ Mitt käk, grekomelett med feta, oliver etc.
+ Att Malin får ilningar i tänderna av Kebabsås.
+ Superb

- + Bajsnödighet.

- Hemma kväll
- Trötthet
- Folk
- All annan skit.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0