HOURS OF WEALTH

eller? nepp. Timmar av bördor, fy tusan. Efter denna termin skall jag inte plugga på 1 år. De hade vart riktigt skönt. Det tar verkligen kol på mig, möjligtvis ta någon enstaka kurs i ett ämne som faktiskt intresserar mig, då kommer det bli mycket, mycket lättare och roligare. För det är lätt när de är roligt, det är roligt när de är lätt......yes.

Nu skall ja nog återgå till mit misärpluggeri arbete. Fy tusan.. 6 sidor to goo... woohoo (OBS IRRONI)


det mytomspunna albumet har efter år av snack släppts... hum.
Jag har inte vågat mig på att lyssna på det än dock. Tror du axl fortfarande håller högstandard på låtskrivandet å rösten? Å klarar han sig utan slash  å gänget...det åter står att se. Rätt nyfiken är jag, men har dock inga större förväntningar.
Gnr är dött, har inte axl insett de? BYT namn för sjutton...!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0