THE HUNGER

Det slog mig just, att jag inte har ätit mer än 3 småfjuttiga jätte salta frallor idag. Kanske är de inte så konstigt att jag är på uruselt humör. Svenska pluggandet gör inte heller mitt humör något gott, jag måste ju gå upp i ottan imorgon. JAG-VILL-INTE!
Krupp, ja krupp, de är nog de enda ordet jag får ur mig, är för irriterad för att gorma, för frustrerad för att en gråta... krupp...
Jag borde nog pallra mig iväg in till köket å svänga ihop något, men där står det travar med disk. Jag tycks vara den enda i detta hushåll som har fått förbannelsen att förevigt ta hand om disken...JAG VILL INTE, KAN INTE......Där var vi igen. KRUPP.

Nu gjorde jag de nog för 3 dagen idag, stod å hängde i kylskåpsdören och blickade in i kylen, rota igenom, granska, resonera i huvdet, vad är jag egentligen sugen på.. allt och ingenting och defenetivt inget av det som kan finnas i vårt kylskåp.... krupp.......

Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar vi minns.. just nu minns jag bara allt tragiskt... ge mig en vinterdrog, låt mig gå i ide, skolka från mitt liv... KRUPP


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0