WHEN THE HEART GUiDES THE HAND


En idyll, ett påhitt, en lögn.
så sitter man här och ugglar, ser inte fram emot denna kväll, eller kommande dag, eller dagen efter de...
i ett desperat försök att försöka skoja till de lite mitt i denna tragiska stund, jag pluggar faktiskt röven av mig.. internt, men för dig som inte förstår, tänk "puttplugg"...
Imorgon, om vädret tillåter, skall iag jag och min baby (kamera) ut och umgås... ta en paus från allt bittert svenska plugg...
För er som inte vet, hur otroligt klantig jag är med datorer kan jag nu förtölja att jag inte ens finner ord till det. peterstrofalt heltenkelt. Mitt fördjupningsarbete är putsveck i vilketfall, får bli till att skriva om hela skiten i helgen.. me so happy... eller hur var det nu?

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0