CHRiST OR COCAiNE?

Jag har blivit nötallergiker, så fort jag är omgiven av nötter blir jag irriterad, bitter, tänker elaka saker. Nötterna förtjänar det dock. Alltid är man omvigen av nötter. Fy fan, kanske dags att bli eremit.

Dagen har bedrivits hemma, inte ett dugg har ja fått gjort. Bitterheten har dock varit total. Nu har jag ont i magen också... fan. Dagen kan inte bli värre.... måste va nötterna. Dem gör mig illamående. Det är på grund av dem som det finns hat i världen, jag är säker. Tänk dig en värld, där alla är på samma nivå. Tänk dig en värld som är helt fantastisk.... (banar iväg...tänker på låten Imagine av John Lennon..)

NU satte ja luft i halsen med. Hoppas jag dör.


Hejdå.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0