LOVE iS PARANOiD

Helgen har paserat, fort gick det. "Mysig" fredagskväll och en wild night out på lördagen. Jisses, det var då inget blod i mitt alkoholomlopp!! Det började med några stadiga mjölkdrinkar.. sen vart de utgång på RB. Hittade två killar i klänning... hamnade på park lane runt 4 tiden, fick gå före alla i kön, för jag var VIP av nån anledning. Jag och My lekte afrikaner vid bananerna inne på 7eleven tydligen... kul som satan var det!

Gick sedan i min ensamhet från kungsport till odinsgatan i ösregn, vid ett hörn vid centralstationen förstördes min annars så misär-befriade dag av en taxi som kommer körandes aldeles för fort och skvätter upp en hel jävla pöl på mig. Blöt så att det bara rinner av mig fortsätter jag bittert min färd. Slocknade direkt när ja kom innan för dörren.... Var väl lika bra det.
Jag vaknade upp med tidernas snyggaste morron-frilla; ensåndär som var mycket värre än vanligt, hårets struktur såg nästintill förstörd ut, allt var fjongar som ståd åt alla håll och nästintill krulligt och en volym som hette duga. Tur att ingen såg mig.. eller ja de var det iof folk som gjrode.. attans....

Denna dag har bedrivits hemma, känner mig en aning zombifierad. Misären är maxad och jag dör nog snart av ångest och tristess. Fy tusan......................................skjuuut mig.



Det värsta är, att ungefär nästan precis den repliken sade jag för några veckrosen, helt seriöst, utan att ens ha läst denna text..... HAAAAA



//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0