MY SOUL DESCENT

Hej, visste ni att de finns nått som kallas för hörlurar, eventuellt hörsnäckor? Det är en uppfinning som gör att du kan lyssna på din egna musik, för dig själv, utan att alla andra måste störas å lyssna på de där vedervärdiga dunket..

FAN att männiksor aldrig kan fatta. Ha hörlurar på när ni lyssnar på musik offentligt.. på bussen... GAAAHH

Idag flydde gollum ur sin grotta, kändes bra. Känner mig mycket friskare nu. Peepshows på  och ja kan äta igen. Satte i mig en hejdundrandes middag bestående av lax, potatis och tomatsallad! MUMMA!
Har inte dinerat på länge, så detta uppskattades verkligen av magen.

När ja kom hem låg ginza katalogen på mitt skrivord, den skickas av någon anledning till mi aldeles för ofta. Idag bemödade jag mig dock genom att blädra igenom den, och fan detta kap!! SICKEN GREJ!!


JULKLAPP 2008!

Finns hos ginza, nu prissänkt till endast 40 riksdaler!




elleeeeeeeeeer......?



//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0