STiCK OCH BRINN

Dunder Tåget -Stick och brinn

De senaste dagarna har spenderats hemma, jippie. Nej, jag är sjuk, halsen är helt svullen har inte ätit ordentligt sen i lördags. WOHO... Tur att det börjar bli bättre.
De senaste dagarna har Dwarvs vart i centrum, har tubat varenda klipp med dwarves.. nej, nu ljög jag, men endel. Hur jäla kalas bra som helst verkligen!! Sjukt störda..
Peepshows, är även med helt fantastiska, verkligen. Har lyssnats på dem om och om igen, Jag förstår verkligen varför Hellacopters valde att göra en cover på en av deras låtar till deras Head off platta.

Förövrigt, har ja å syrran kirrat biffen i veckan antagligen. Ser såååå ifram emot detta. dumdudum. Ja tänker nog inte ens berätta för dem som inte frågar. Lär väl märkas.... eller? HA förhoppningsvis. Kommer bli helt dunder skönt.
Behöver andas lite annan luft nu. Allt känns almänt pissigt faktiskt, och förhoppningsvis kommer ja känna annorlunda när vi kirrat detta!!

För övrigt, avskyr jag folk som skall vara så himla "true" till sin musiksmak. "Nej jag är metal, ja kan inte lyssna på annat än metal". SÅ sjukt jävla fjantigt. De är nästintill bisarrt. Man har då inget musik intresse om man bara lyssnar på en enda sorts musik.  Anledningen till att jag drog upp detta var för att jag stötte på en sådan filur i helgen...
Sen snackade jag med en annaa skön filur, som trots sin metal image ville lyssna på "boys boys boys". And so we did.....

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0