WHERE THE ROADS HAVE NO END

När jag ändå är på gång, är på klagostigen, tänkte jag klaga lite till.

Varför i hela friden skall folk konversera med egen påhittade ord? Underliga förkortnignar, ett näst intill eget språk? HA?
Varför inte bara skriva på svenska, om man är svensk, varför hitta på massa fantasiord? Det är ju lågstadie nivå på det...

FRUKTANSVÄRT, löjligt. 

NEJ, färdig gnällt, att jag ens orkar lägga ner energi....
(Tur att jag kan skylla på att jag har suttit hemma och ugglat i 3 dagar, och börjar känna mig som gollum i hans grotta, helt socialt missanpassad, instängd, grå ful....snart börjar jav väl att äta råfisk -gott.. sushiii)


//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0