BUT THEN i GO AND FUCK iT UP

Myggbett under foten. Fan va härligt. Sitter å lyssnar på Towers of lonfon och trycker i mig en leverpastejmacka. De smakar ovanligt äckligt idag. Känner mig rå bakis, trots att jag bara var på bio ifår..Va har du gjort med mig fia? Hällt något skummt i min cola? I Fredags var jag hos Jenny. Nånting hände, ja hällde socker i ölen somnade vid 6 tiden på morronen.. allt var kaos. Usch.  Vaknade upp med brutalt illamående, det fixade dock ja å Jenny till på Paprika. Paparika är guds gåva till människan ( inte grönsaken för den är besk och äcklig). Allt jag åt var som en orgasm imunnen.. m-m-m.


Idag tycker ja nån kan komma och kidnappa mig från mitt liv. För de börjar bli helt miserabelt.


Farväl


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0