DON'T ASK ME WHAT i THiNK OF YOU i MiGHT NOT GiVE THE ANSWER THAT YOU WANT ME TO

Upp i ottan, i kylan, i blåsten till misären! Misärmoment nr 1 träffade mig redan när jag vaknade och upptäcker att nån jävel har tagit mina hörlurar. Kul att ha en ipod men inga hörlurar. Fy fan jävla skit helvettesfanskapsgrej. ÅHHHHHH. FInns inte ord till att utrycka min irritation nu. Dessuom mitt på allt var jag precis vid bussen men så hade ja glömt mitt busskort å ja får givetvis inte åka med. Jäval fittor. Ja hatar vässttrafik. Helt totalt värdelöst är det, bussarna är aldrig i tid, otrevliga busschaförer, dyrt. Bussar går desssutom aldeles för sällan, och de undrar varför folk tar bilen. Åt helvette med all kollektivtrafik ska fan börja cykla och gå istället. Så ska ja ha en jäval fittig svenska lektion å läsa upp svenska B för att ja hade en jäval htiler till lärare innan. Känns ju jävligt värt. Eller inte. Dessutom blev ja jätte lycklig när jag såg att BLS ska spela i sthlm, förvånande nog var det 20 års gräns- kunde inte min mors aklämt ut mig lite tidigare. Eller kan dem inte slopa jävla fjantiga åldersgränser som 20, iaf till jag har fyllt de. Helvette. Å klockan är inte ens 8 och jag är redan förbannad, den här dagen kommer nog bli kul. Jag är skit trött och tänkte sova en stund nu när ja inte fick åka med busshelvettet blev jag på tok för arg för att ens kunna sova en blund. Deussom skall ja öppna en fil jag mailat till mig. Men givetvis fungerar inte de att öppna den och sjäälvklart, behöver jag ens säga att de är just de dokumentet som skall lämnas in idag.
Hoppas jag halkar på en kullersten å spräcker skallbenet så hjärnanflyter ut å folk trampar sönder mig tills ja inte finns längre.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0