GOOD MOURNiNG

Minst sagt. Finns inte ord till att beskriva min bitterhet till denna dag. Fruktansvärd. Peterstrofal! Tänkte flika in med att en fågel viskade i mitt öra att Lisa cyklade förbi den ökände Peter. Lucky you! Elller lucky me, att de inte var jag. Lider med dig, hela din dag måste ha vart förstörd.
Att vara sjuk är verkligen ren och skär MISÄR, och att plugga matte med feber är inte något att rekomendera, jag känner mig helt IQ befriad... dooh.

Igår var jag på besök på min högstadieskola, rätt kul faktiskt. Lyssnades b.la. på musik och träffade delar från klassen. Visade sig  också att (den för mig) gamle musikläraren har släppt en skiva, ja tycker de va kalas bra faktistk, har myspacat det heladagen. Sådär skönt å lyssna på när man sitter hemma själv å ugglar.
Sedär ja;http://www.myspace.com/mattiastell

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0