ROSE OF THE DEViLS GARDEN

Dunk, Dunk, Dunk, nej det är inte kärleksfulla hjärtslag jag skriver om utan smärtsam huvudvärk som har på gott de senaste två dagarna. Jag skulle nog beskriva den som spännande.... HA! Underbart deluxe, eller hur va de nu?

Förövrigt, varje dag uppstår nåtgot nytt att hata. De senaste dagarna har jag nog hatat den fete killen i den vita marstrandströjan och de beiga byxorna som går på samma lektioner som mig. Större idiot (bokstavligt menat också) får man banne mig leta efter. Retardo deluxo.  Jag skulle tippa på att hans IQ ligger på minus.  Städigt hittar jag nya bevis på att ca 95% mänskligheten  är idioter. VIlken misär. Igår var det en kille på bussen vid terminalen som tydligen skulle åka ned till örebro, samtidigt som han satt och förklarade hur korkad en av hans vänner var.
Skall man skratta eller gråta?

Nej, fy. Kan iaf glädja mig åt mitt skivköp (om dem anländer nån jävla gång)
Har inhandlat en del glueciferplattor på nytt, då någon har stulit mina........ sen inhandlades de även lite mick jagger och  iggy & the stooges.


//S







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0