FÖR EN LÅNG LÅNG TID

Helgen och veckan som har gått har varit turbolent, har käkat turbo god påskmat,  hunnit med årets första grillning och dratt i mig alldeles för mycket alkohol, men, roligt har det vart! Vädret är helt fantastiskt, fast det mesta är ändå som vanligt helt jävla miserabelt. Jag har iaf fått höra att jag var ovanligt snygg i helgen, känns bra de iaf.

Dagens låt är given:
Håkan Hellström - För en lång lång tid



du kommer fortsätta, finns inte mycket mer att säga nu.
någon dag är jag din jackttrofé som du övergav.
någon dag kanske jag kör över dig här utanför
varför måste vi såra varandra?
nått säger mig att du blir borta en lång lång tid
kommer inte älska dig föresten av mitt liv.
ja kommer inte höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden
så säg det och få det gjort, det finns många sätt att brinna upp

Är allmänt låg, fortfarande arbetlös,  fattig och dan....och det finns så mycket jag vill säga och så mycket jag vill fråga, men det finns inga svar och du orkar nog inte lyssna. 

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0