DON'T TEAR ME UP

gråmulen himmel, fuktig och kall dimma slingrar sig upp från havet och täcker husen... och allt är tyst, fridfullt och miserabelt.  Fortfarande arbetslös, värdelös å oerfaren. Det mesta är upp och ner nu, socialt missanpassad å lättstött.
Jag har blivit som en riktigt pensionär, sitter hemma heladagarna, gnäller, kikar på "på spåret" en fredagsvkäll, spelar betapet en lärdags kväll, på sin höjd förgyller jag min vardag med en promenad.

Fy fan. Kanske skall sova middag nu med.. fast först en eftermiddags fika, me kakor å kaffe..bröstkaramellerna är visserligen goda, men deförstör mina gamla tänder... för bli till barnbarnen..


//
Pensinoärs -S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0