iT'S ALLRiGHT

Så, nu var det avklarat, julfirerier, födelsedag och nyår, alltid lika överdrivet, menmen!
Julen var lika rolig som vanligt, om man ens kan säga att den var rolig? Firandet ägede som vanligt rum hemma i vårt kök  tillsamans med the oldies. Otroligt mycket mat, sill i dill, och livliga disskusioner resulterade kvällen i.  Givetvis måste allt gå korrekt till, allt från vad man talar om till i vilken ordning maten skalltas allt  för att inte förstöra julefriden.
I år gick dock det hela relativt smärtfritt och runt elva snåret hoppade jag i bingen.
Födelsedagen var precis som julen  fylld med mat, sandra och malin gjorde även en jätte fin tårta till mig och till den serverades de bubbelvin -lyxigt!
En fylla senare vaknade jag upp, ett år äldre, ett år fulare, men förhoppningsvis ett år klokare, eller?
Nyår, hade jag som vanligt inga höga förväntingar om, därför blev den kalas bra, då tolvslaget ägde rum i en soffa med endast malin och skumpan som sällskap ( då ja vägrade gå ut å frysa för att kika på raketer). Alkoholen flödade ut i mina ådror och 30 minuter senare somnade jag bums, mitt i soffan, mitt i festen och oh va skönt. Slippa allt stök å stoj, vakna upp i soffan utsövd och välmående och starta dagen med en maffig pizza! Resterande delen av dagen utspelade sig i soffan -skönt.

Så, nu är all misär över och vi kan återgå till det vanliga, härligt!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0